Sveiki,
mišios gal irgi padėtų
Per dieną prie sistemos būna, kad vienu metu jungiasi ir 3000 vartotojų... Tai natūralu, kad pasitaiko strigimų.
Bet geriausiai būtų, kad pastebėjus informacinės sistemos GeoMatininkas veiklos sutrikimą, t. y. "nulūžus" sistemai (bet būtent tik šiuo atveju!!!!), būtinai apie tai praneštumėte Registrų centro IT paslaugų tarnybai, t. y. nedelsiant rašytumėte el. žinutę adresu :
pagalba@registrucentras.ltTada tikrai jūsų nusiskundimai pasieks tuos specialistus, kurie gali jums padėti. Geoturgus, deja, tiesioginio kontakto su IT paslaugų tarnyba neturi, todėl neinformuoja apie įvykusį incidentą.
Jeigu jūsų tikrinamoje *.DWG rinkmenoje informacinė sistema GeoMatininkas randa klaidų, o jums nepavyksta jų ištaisyti, iš karto siūlome negaišti laiko, o *.DWG rinkmeną (su klaidomis), su "PrintScrn" klavišu sufotografuotą ekrano vaizdą bei jus kankinantį klausimą siųsti adresu
geomatininkas@registrucentras.ltJeigu telefonu 8 5 268 8301 nepavyksta prisiskambinti (gal esu išėjusi iš kabineto), nors dažniausiai juo galima prisiskambinti iki ~21 val., tuomet man galima skambinti telefonu 8 698 31 517.
Tik problemų sprendimas telefonu šiek tiek ribotas (kaip kad pvz. jeigu problema - nepavyksta ištaisyti *.DWG rinkmenoje randamų klaidų ar dėl kitokių panašių dalykų). Šiuo atveju rekomenduotina iš karto rašyti žinutę adresu
geomatininkas@registrucentras.lt nurodant kas nesigauna ar gaunasi ne taip.
Mes visada pabandysime jums padėti.
Tik turime žinoti, jog jums reikalinga pagalba.